Onze gedragscodes
Transdev is een dienstverlenend bedrijf. Onze reizigers en opdrachtgevers rekenen op veilig, betrouwbaar en prettig vervoer. Het gedrag en de persoonlijke integriteit van al onze medewerkers vormt het fundament onder onze dienstverlening.
Wat we van elkaar verwachten, hebben we beschreven in Gedragscodes. In onze Gedragdscodes staan duidelijke definities en uitgangspunten over hoe we met elkaar omgaan en voorbeelden om te voorkomen dat er belangenverstrengeling, omkoping of corruptie plaatsvindt.
De Meldprocedure Misstanden (Klokkenluiden) beschrijft wat de procedure is bij vermoedens van een misstand zoals fraude, belangenverstrengeling of omkoping. Deze meldprocedure is beschikbaar voor alle collega's van Transdev Nederland. Een aangepaste versie van deze procedure staat ook open voor iedereen die enige werkgerelateerde relatie heeft tot Transdev Nederland of een van haar bedrijfsonderdelen (zoals leveranciers, opdrachtgevers, businesspartners). Reizigers, passagiers, patiënten en klanten van taxi’s of bijzonder vervoer kunnen via het klachtenformulier terecht bij onze klantenservice.
Om uw anonimiteit te garanderen maken wij bij het melden van (een vermoeden van) een misstand gebruik van de SpeakUp-tool.
De Meldprocedure Misstanden (Klokkenluiden) beschrijft wat de procedure is bij vermoedens van een misstand zoals fraude, belangenverstrengeling of omkoping. Deze meldprocedure is beschikbaar voor alle collega's van Transdev Nederland. Een aangepaste versie van deze procedure staat ook open voor iedereen die enige werkgerelateerde relatie heeft tot Transdev Nederland of een van haar bedrijfsonderdelen (zoals leveranciers, opdrachtgevers, businesspartners). Reizigers, passagiers, patiënten en klanten van taxi’s of bijzonder vervoer kunnen via het klachtenformulier terecht bij onze klantenservice.
Om uw anonimiteit te garanderen maken wij bij het melden van (een vermoeden van) een misstand gebruik van de SpeakUp-tool.